A payment, azaz a bankolási supportot szintén a "support" feliratra kattintva érhetitek el. A bankolási problémákkal nem a már ismert support csapata fog foglalkozni (azaz nem én -GG), hanem egy külön az ilyen problémákra specializálódott team. Nyissátok meg a már ismert Support ablakot.
A Probléma típusánál válasszátok a "Probléma a megrendeléssel" lehetőséget
Ekkor megjelenik egy új ablak
Az új ablakban töltsétek ki a szükséges mezőket értelemszerűen, fontos, hogy minden kért adatot megadjatok
Válasszátok ki a Fizetési módot:
SMS: Ha SMS-t küldtetek és ezzel van problémátok
Telefon: Ha telefonhívással rendeltetek
Díjbeszedés: Ez Magyarországon nem létezik, ezt ne válasszátok
Hitelkártya: Ha a hitelkártyás rendeléssel van problémátok
stb...
Majd kattintsatok a "Küldés" gombra.
Ekkor a payment team megkapja az üzeneteket és néhány órán belül (ünnepnapokon és hétvégén előfordulhat késés, ilyenkor várjatok türelemmel) megkapjátok a választ.
Fontos azonban, hogy minden kérdést csak egyszer küldjetek el. Ezzel nagyban segítitek a munkánkat.
---------------------------------------------
Dokumentum - kép csatolása a Payment support számára
Sok játékosnak gondot okoz, ha a megrendeléssel kapcsolatosan problémája támad, hogyan tudja azt részletesen kifejteni a megrendelésekkel foglalkozó Payment support számára.
Az előző hozzászólásban látható, hogyan lehet eljutni az űrlaphoz, amit ki kell töltenünk.
A csillaggal megjelölt rész kitöltése kötelező.
Alul pirossal be van karikázva a fájlok csatolása gomb.
Itt tudjuk feltölteni azt (azokat) a dokumentumot, amelyet korábban elkészítettünk.
A csatolt dokumentum maximális mérete 2MB lehet.
Négy fajta fájltípust csatolhatunk a levélhez, mint melléklet:
jpg
gif
png
pdf
Amikor tallózással sikerült kiválasztani a megfelelő dokumentumot, adatok elmentése gombra kell kattintani. majd ezt követően az OK gombra.
Amikor minden szükséges adatot kitöltöttünk, a jobb alsó sarokban lévő Küldés gombra kell kattintani. Ezzel sikeresen eljuttatunk minden szükséges információt a problémánk ügyintézéséhez.
---------------------------------------------
Payment Supporttól kapott válasz megtekintése
A Payment support a részletes választ soha nem küldi ki az e-mail címetekre. Az e-mailben egy kódot küld és egy linket. A linkre kattintva a payment support oldalára kerültök, ahol a Saját ügyek (lentebbi képen 1. pont) címszó alatt tudtok belépni a kapott kóddal (lentebbi képen 2. pont) és megtekinteni a válaszukat.
Ha a levélben kapott link nem működne megfelelően, akkor a farmotokon keresztül is beléphettek a Payment Support oldalára és átkattinthattok a Saját ügyek részre, ahol szintén be tudtok lépni a kapott kóddal.
A Probléma típusánál válasszátok a "Probléma a megrendeléssel" lehetőséget
Ekkor megjelenik egy új ablak
Az új ablakban töltsétek ki a szükséges mezőket értelemszerűen, fontos, hogy minden kért adatot megadjatok
Válasszátok ki a Fizetési módot:
SMS: Ha SMS-t küldtetek és ezzel van problémátok
Telefon: Ha telefonhívással rendeltetek
Díjbeszedés: Ez Magyarországon nem létezik, ezt ne válasszátok
Hitelkártya: Ha a hitelkártyás rendeléssel van problémátok
stb...
Majd kattintsatok a "Küldés" gombra.
Ekkor a payment team megkapja az üzeneteket és néhány órán belül (ünnepnapokon és hétvégén előfordulhat késés, ilyenkor várjatok türelemmel) megkapjátok a választ.
Fontos azonban, hogy minden kérdést csak egyszer küldjetek el. Ezzel nagyban segítitek a munkánkat.
---------------------------------------------
Dokumentum - kép csatolása a Payment support számára
Sok játékosnak gondot okoz, ha a megrendeléssel kapcsolatosan problémája támad, hogyan tudja azt részletesen kifejteni a megrendelésekkel foglalkozó Payment support számára.
Az előző hozzászólásban látható, hogyan lehet eljutni az űrlaphoz, amit ki kell töltenünk.
A csillaggal megjelölt rész kitöltése kötelező.
Alul pirossal be van karikázva a fájlok csatolása gomb.
Itt tudjuk feltölteni azt (azokat) a dokumentumot, amelyet korábban elkészítettünk.
A csatolt dokumentum maximális mérete 2MB lehet.
Négy fajta fájltípust csatolhatunk a levélhez, mint melléklet:
jpg
gif
png
Amikor tallózással sikerült kiválasztani a megfelelő dokumentumot, adatok elmentése gombra kell kattintani. majd ezt követően az OK gombra.
Amikor minden szükséges adatot kitöltöttünk, a jobb alsó sarokban lévő Küldés gombra kell kattintani. Ezzel sikeresen eljuttatunk minden szükséges információt a problémánk ügyintézéséhez.
---------------------------------------------
Payment Supporttól kapott válasz megtekintése
A Payment support a részletes választ soha nem küldi ki az e-mail címetekre. Az e-mailben egy kódot küld és egy linket. A linkre kattintva a payment support oldalára kerültök, ahol a Saját ügyek (lentebbi képen 1. pont) címszó alatt tudtok belépni a kapott kóddal (lentebbi képen 2. pont) és megtekinteni a válaszukat.
Ha a levélben kapott link nem működne megfelelően, akkor a farmotokon keresztül is beléphettek a Payment Support oldalára és átkattinthattok a Saját ügyek részre, ahol szintén be tudtok lépni a kapott kóddal.