Üdvözletem fórumozók!
A Boardadminok, Fmoderátorok, és az Smoderátorok igyekeznek munkájuknak eleget tenni. De ezt nem mindig engedik meg a körülmények. Ilyenkor titeket a supporrtra irányítanak!
A support egy általános protokol része.
Erre két okból van szükség:
-Mert mint feljebb említettem nem minden esetben engedik meg a körülmények.
- Nem tartozik az egész fórumra a készleteitek részletezése.
Support, payment support
Support a játékban a könnyebb adatfeldolgozás miatt két részre van osztva:
• Support.
A support nem más, mint a Farmerama játék ügyfélszolgálata. Ha problémátok van a játékban, panaszotok van, vagy bármi olyan jellegű kérdés, amire a fórumban nem tudtak a moderátorok választ adni, vagy, akkor a moderátor a supportra fog irányítani.
• Payment support.
A payment, azaz a bankolási supportot szintén a "support" feliratra kattintva érheted el. A probléma a megrendeléssel opciót kell ebben az esetben választanotok. A bankolási problémákkal nem a már ismert support csapata fog foglalkozni hanem egy külön az ilyen problémákra specializálódott team.
Fontos: Arról a felhasználói fiókról írjatok, ahol probléma van. Ez nem csak a fórumra, a supportra is érvényes.
A fórumon való ellenőrzés
Az Fmoderátor (kék felhasználó nevű) nem látja az accountodban lezajló eseményeket, változásokat, legyen szó CSP-ről, FA-ról, ólakról, fákról, terményekről. Azonban a moderátoroknak lehetőségük van egy bizonyos szintű segítséget kérni a többi csapattagtól, aki nagyobb jogkörrel rendelkezik Smoderátor- Boardadmin (sárga, valamint zöld felhasználó nevű). Ezáltal tudnak benneteket informálni, azonban ennek a lehetőségnek is megvannak a korlátai.
Farmarany rendeléssel, Farmarannyal kapcsolatos kérdések
• A fórumon ellenőrizhető, hogy a rendelés megérkezett-e.
• Ellenőrizhető, hogy esetleg mire költöttétek el a hiányolt Farmaranyat.
Gazdaköri feladatokból jutalomként kapott - de esetleg jóvá nem íródott - Farmarany ügyében a moderátor a support-ra (nem payment support-ra, rendes support) fog írányitani, ahol a supporterek vizsgálni fogják az esetet.
A már a "számlán" lévő farmarany heti bontásban vizsgálható, viszont erről a support adhat ki részletes listát. Az oka egyszerű.
A farmarany tranzakcióitok, kiadásotok, bevételetek egy közvetetten valós pénzen alapuló vásárlás. Ezt diszkréten kell hogy kezeljük, a saját érdeketekben.
A moderátor azt választ adja a kérdésetekre, amit megrendeléssel kapcsolatban tettetek fel, hogy írjatok a payment support-ra, esetleg kérheti tőletek egyes dokumentumok csatolását is.
Csengőpengő, piaci "eltűnések"
• A fórumon ellenőrizhető heti bontásban, minden csengőpengő tranzakció, legyen az bevétel vagy kiadás. Ha a moderátortól kapott válasszal nem értesz egyet, vagy a technikai lehetőségeinken ( ami itt a fórumon adott) túlmutat az eseted, akkor a moderátor a supportra (FIGYELEM! Nem a payment support-ra!) fog irányítani. Ott részletes listát kaphatsz, az általad megjelölt napon az összes bevételedről, kiadásodról.
Piaci eltűnéseknél:
• Pontosan mikor tetted ki az árut és mennyiért.
Nagyban megkönnyíti a munkánkat - mind a moderátorokét, mind pedig a supporterekét -, ha legalább annyit tudattok velünk, hogy melyik napon történt az "eltűnés".
Pajta készlet "eltűnések"
Sajnos technikailag nincs lehetőségünk arra, hogy megvizsgáljuk az összes aratásodat és vetésedet, azaz nem tudjuk megvizsgálni, hogy egy adott időpillanatban miből mekkora mennyiséggel rendelkeztél. Értelemszerűen az aratási akciókból származó tapasztalatpont alakulását sem tudjuk ellenőrizni. Ennek megfelelően nem tudunk felajánlani kompenzációt, az általad elveszettnek vélt dolgokat nincs lehetőségünk pótolni.
Amiben tudunk segíteni a számodra:
• ha x mennyiséget beadtál gazdaköri feladatokba, eventeknél, tanyaházi megrendelőknek, illetve eladásra kínáltad fel a piacon.
Ól (retro+, retro++, színes ólfejlesztések, titokzatos tenyészetből kifejlődött, kerekkeréken nyert), fa ( XL, XXL, titokzatos csemetéből kifejlődött, kerekeréken nyert) "eltűnések"
A fórumon ellenőrizhető
• pl, hogy 3 napja megépítetted-e a bizonyos ólat, vagy megnyerted keréken, de azt, hogy 2-3-6 hónapja mennyit építettél pontosan, az már nem. Viszont nagyban segíti a munkánkat, ha legalább annannyit tudattok velünk, hogy melyik napon jutottatok hozzá az eltűntnek vélt ólhoz/fához.
A Boardadminok, Fmoderátorok, és az Smoderátorok igyekeznek munkájuknak eleget tenni. De ezt nem mindig engedik meg a körülmények. Ilyenkor titeket a supporrtra irányítanak!
A support egy általános protokol része.
Erre két okból van szükség:
-Mert mint feljebb említettem nem minden esetben engedik meg a körülmények.
- Nem tartozik az egész fórumra a készleteitek részletezése.
Support, payment support
Support a játékban a könnyebb adatfeldolgozás miatt két részre van osztva:
• Support.
A support nem más, mint a Farmerama játék ügyfélszolgálata. Ha problémátok van a játékban, panaszotok van, vagy bármi olyan jellegű kérdés, amire a fórumban nem tudtak a moderátorok választ adni, vagy, akkor a moderátor a supportra fog irányítani.
• Payment support.
A payment, azaz a bankolási supportot szintén a "support" feliratra kattintva érheted el. A probléma a megrendeléssel opciót kell ebben az esetben választanotok. A bankolási problémákkal nem a már ismert support csapata fog foglalkozni hanem egy külön az ilyen problémákra specializálódott team.
Fontos: Arról a felhasználói fiókról írjatok, ahol probléma van. Ez nem csak a fórumra, a supportra is érvényes.
A fórumon való ellenőrzés
Az Fmoderátor (kék felhasználó nevű) nem látja az accountodban lezajló eseményeket, változásokat, legyen szó CSP-ről, FA-ról, ólakról, fákról, terményekről. Azonban a moderátoroknak lehetőségük van egy bizonyos szintű segítséget kérni a többi csapattagtól, aki nagyobb jogkörrel rendelkezik Smoderátor- Boardadmin (sárga, valamint zöld felhasználó nevű). Ezáltal tudnak benneteket informálni, azonban ennek a lehetőségnek is megvannak a korlátai.
Farmarany rendeléssel, Farmarannyal kapcsolatos kérdések
• A fórumon ellenőrizhető, hogy a rendelés megérkezett-e.
• Ellenőrizhető, hogy esetleg mire költöttétek el a hiányolt Farmaranyat.
Gazdaköri feladatokból jutalomként kapott - de esetleg jóvá nem íródott - Farmarany ügyében a moderátor a support-ra (nem payment support-ra, rendes support) fog írányitani, ahol a supporterek vizsgálni fogják az esetet.
A már a "számlán" lévő farmarany heti bontásban vizsgálható, viszont erről a support adhat ki részletes listát. Az oka egyszerű.
A farmarany tranzakcióitok, kiadásotok, bevételetek egy közvetetten valós pénzen alapuló vásárlás. Ezt diszkréten kell hogy kezeljük, a saját érdeketekben.
A moderátor azt választ adja a kérdésetekre, amit megrendeléssel kapcsolatban tettetek fel, hogy írjatok a payment support-ra, esetleg kérheti tőletek egyes dokumentumok csatolását is.
Csengőpengő, piaci "eltűnések"
• A fórumon ellenőrizhető heti bontásban, minden csengőpengő tranzakció, legyen az bevétel vagy kiadás. Ha a moderátortól kapott válasszal nem értesz egyet, vagy a technikai lehetőségeinken ( ami itt a fórumon adott) túlmutat az eseted, akkor a moderátor a supportra (FIGYELEM! Nem a payment support-ra!) fog irányítani. Ott részletes listát kaphatsz, az általad megjelölt napon az összes bevételedről, kiadásodról.
Piaci eltűnéseknél:
• Pontosan mikor tetted ki az árut és mennyiért.
Nagyban megkönnyíti a munkánkat - mind a moderátorokét, mind pedig a supporterekét -, ha legalább annyit tudattok velünk, hogy melyik napon történt az "eltűnés".
Pajta készlet "eltűnések"
Sajnos technikailag nincs lehetőségünk arra, hogy megvizsgáljuk az összes aratásodat és vetésedet, azaz nem tudjuk megvizsgálni, hogy egy adott időpillanatban miből mekkora mennyiséggel rendelkeztél. Értelemszerűen az aratási akciókból származó tapasztalatpont alakulását sem tudjuk ellenőrizni. Ennek megfelelően nem tudunk felajánlani kompenzációt, az általad elveszettnek vélt dolgokat nincs lehetőségünk pótolni.
Amiben tudunk segíteni a számodra:
• ha x mennyiséget beadtál gazdaköri feladatokba, eventeknél, tanyaházi megrendelőknek, illetve eladásra kínáltad fel a piacon.
Ól (retro+, retro++, színes ólfejlesztések, titokzatos tenyészetből kifejlődött, kerekkeréken nyert), fa ( XL, XXL, titokzatos csemetéből kifejlődött, kerekeréken nyert) "eltűnések"
A fórumon ellenőrizhető
• pl, hogy 3 napja megépítetted-e a bizonyos ólat, vagy megnyerted keréken, de azt, hogy 2-3-6 hónapja mennyit építettél pontosan, az már nem. Viszont nagyban segíti a munkánkat, ha legalább annannyit tudattok velünk, hogy melyik napon jutottatok hozzá az eltűntnek vélt ólhoz/fához.