Farmerama fórum

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Farmerama fórum


    Fórum - Support, Moderátor - Admin feladatok, hatáskörök, lehetőségek

    avatar
    Vendég
    Vendég


    Fórum - Support, Moderátor - Admin feladatok, hatáskörök, lehetőségek  Empty Fórum - Support, Moderátor - Admin feladatok, hatáskörök, lehetőségek

    Témanyitás  Vendég Csüt. Dec. 29, 2011 2:10 am

    Üdvözletem fórumozók!

    A Boardadminok, Fmoderátorok, és az Smoderátorok igyekeznek munkájuknak eleget tenni. De ezt nem mindig engedik meg a körülmények. Ilyenkor titeket a supporrtra irányítanak!
    A support egy általános protokol része.
    Erre két okból van szükség:
    -Mert mint feljebb említettem nem minden esetben engedik meg a körülmények.
    - Nem tartozik az egész fórumra a készleteitek részletezése.


    Support, payment support


    Support a játékban a könnyebb adatfeldolgozás miatt két részre van osztva:
    • Support.
    A support nem más, mint a Farmerama játék ügyfélszolgálata. Ha problémátok van a játékban, panaszotok van, vagy bármi olyan jellegű kérdés, amire a fórumban nem tudtak a moderátorok választ adni, vagy, akkor a moderátor a supportra fog irányítani.

    • Payment support.
    A payment, azaz a bankolási supportot szintén a "support" feliratra kattintva érheted el. A probléma a megrendeléssel opciót kell ebben az esetben választanotok. A bankolási problémákkal nem a már ismert support csapata fog foglalkozni hanem egy külön az ilyen problémákra specializálódott team.


    Fontos: Arról a felhasználói fiókról írjatok, ahol probléma van. Ez nem csak a fórumra, a supportra is érvényes.

    A fórumon való ellenőrzés


    Az Fmoderátor (kék felhasználó nevű) nem látja az accountodban lezajló eseményeket, változásokat, legyen szó CSP-ről, FA-ról, ólakról, fákról, terményekről. Azonban a moderátoroknak lehetőségük van egy bizonyos szintű segítséget kérni a többi csapattagtól, aki nagyobb jogkörrel rendelkezik Smoderátor- Boardadmin (sárga, valamint zöld felhasználó nevű). Ezáltal tudnak benneteket informálni, azonban ennek a lehetőségnek is megvannak a korlátai.
    Farmarany rendeléssel, Farmarannyal kapcsolatos kérdések
    • A fórumon ellenőrizhető, hogy a rendelés megérkezett-e.
    • Ellenőrizhető, hogy esetleg mire költöttétek el a hiányolt Farmaranyat.
    Gazdaköri feladatokból jutalomként kapott - de esetleg jóvá nem íródott - Farmarany ügyében a moderátor a support-ra (nem payment support-ra, rendes support) fog írányitani, ahol a supporterek vizsgálni fogják az esetet.
    A már a "számlán" lévő farmarany heti bontásban vizsgálható, viszont erről a support adhat ki részletes listát. Az oka egyszerű.
    A farmarany tranzakcióitok, kiadásotok, bevételetek egy közvetetten valós pénzen alapuló vásárlás. Ezt diszkréten kell hogy kezeljük, a saját érdeketekben.
    A moderátor azt választ adja a kérdésetekre, amit megrendeléssel kapcsolatban tettetek fel, hogy írjatok a payment support-ra, esetleg kérheti tőletek egyes dokumentumok csatolását is.
    Csengőpengő, piaci "eltűnések"
    • A fórumon ellenőrizhető heti bontásban, minden csengőpengő tranzakció, legyen az bevétel vagy kiadás. Ha a moderátortól kapott válasszal nem értesz egyet, vagy a technikai lehetőségeinken ( ami itt a fórumon adott) túlmutat az eseted, akkor a moderátor a supportra (FIGYELEM! Nem a payment support-ra!) fog irányítani. Ott részletes listát kaphatsz, az általad megjelölt napon az összes bevételedről, kiadásodról.
    Piaci eltűnéseknél:
    • Pontosan mikor tetted ki az árut és mennyiért.
    Nagyban megkönnyíti a munkánkat - mind a moderátorokét, mind pedig a supporterekét -, ha legalább annyit tudattok velünk, hogy melyik napon történt az "eltűnés".
    Pajta készlet "eltűnések"


    Sajnos technikailag nincs lehetőségünk arra, hogy megvizsgáljuk az összes aratásodat és vetésedet, azaz nem tudjuk megvizsgálni, hogy egy adott időpillanatban miből mekkora mennyiséggel rendelkeztél. Értelemszerűen az aratási akciókból származó tapasztalatpont alakulását sem tudjuk ellenőrizni. Ennek megfelelően nem tudunk felajánlani kompenzációt, az általad elveszettnek vélt dolgokat nincs lehetőségünk pótolni.
    Amiben tudunk segíteni a számodra:
    • ha x mennyiséget beadtál gazdaköri feladatokba, eventeknél, tanyaházi megrendelőknek, illetve eladásra kínáltad fel a piacon.
    Ól (retro+, retro++, színes ólfejlesztések, titokzatos tenyészetből kifejlődött, kerekkeréken nyert), fa ( XL, XXL, titokzatos csemetéből kifejlődött, kerekeréken nyert) "eltűnések"

    A fórumon ellenőrizhető
    • pl, hogy 3 napja megépítetted-e a bizonyos ólat, vagy megnyerted keréken, de azt, hogy 2-3-6 hónapja mennyit építettél pontosan, az már nem. Viszont nagyban segíti a munkánkat, ha legalább annannyit tudattok velünk, hogy melyik napon jutottatok hozzá az eltűntnek vélt ólhoz/fához.
    avatar
    Vendég
    Vendég


    Fórum - Support, Moderátor - Admin feladatok, hatáskörök, lehetőségek  Empty Re: Fórum - Support, Moderátor - Admin feladatok, hatáskörök, lehetőségek

    Témanyitás  Vendég Csüt. Dec. 29, 2011 2:39 am

    A support és a payment support:

    Fórum - Support, Moderátor - Admin feladatok, hatáskörök, lehetőségek  938a4859bdb27f77fdcda41cd11af06c4e96f247

    Support:
    Mi az a support?
    A support nem más, mint a Farmerama játék ügyfélszolgálata. Ha problémátok van a játékban, panaszotok van, vagy bármi olyan jellegű kérdés, amire a fórumban nem kaptatok, nem találtatok választ, akkor vegyétek fel a kapcsolatot a supporttal.

    Milyen gyorsan válaszol a support?
    Amilyen gyorsan csak tud. A support hétköznap 9-19 óra között a legaktívabb, ebben az időszakban akár néhány percen belül is választ kaphattok.
    Azonban a supportnál is emberek dolgoznak, akik pihennek, eljárnak kikapcsolódni, szabadságra mennek, stb..., tehát hétvégén nem kerül minden kérdés, probléma azonnal megválaszolásra. Ilyen esetekben várjatok türelemmel, minden elküldött kérdésnek, problémának utána járunk.

    Ha nem kapok választ a supporttól, írjak új üzenetet?
    Ne! Ha ugyanazt a problémát több üzenetben is megírjátok, csak a dolgunkat nehezítitek meg, a feldolgozási időt hosszabbítjátok. Tehát kérek mindenkit, hogy amennyiben a supportnak ír, egy problémával kapcsolatban csak EGYSZER tegye azt meg. Ha pedig bármi fejlemény van az üggyel kapcsolatban, akkor az üzenet elküldése után kapott automatikus válaszra válaszoljatok és NE írjatok egy új üzenetet a kapcsolatfelvételi oldalon.

    Hogyan érem el a supportot?
    Hogy a jövőben egy jobb és gyorsabb supportot tudjunk számotokra bizosítani, egy új kapcsolatfelvételi oldalt integráltunk a játékba. Ezt nagyon egyszerű megtalálni, egyszerűen jelentkezzetek be a játékba, és a keret alatt kattintsatok a „Support” feliratra.


    Kérlek Benneteket, hogy ügyeljetek arra, hogy a problémátokat a lehető legrészletesebben írjátok le, hogy már az első válaszunkban megoldást találjunk a problémátokra, és ne húzódjon felesleges levélváltásokkal az ügy. Ha a játékon belül használjátok a kapcsolatfelvételi oldalt, akkor az e-mail cím és a UserID automatikusan elküldésre kerül, ezt nem szükséges külön megadnotok.

    Ha levelet írtok, azt a megfelelő, kulturált hangnemben tegyétek. Ha a mondandótokban vulgáris, szexista, szélsőjobb illetve politikai megnyilvánulások vannak, a leveleteket ignoráljuk, a segítségünkre ne számítsatok, sőt, súlyosabb esetben a felhasználói fiók ideglenes vagy akár végleges zárolásával is szankcionáljuk a szidalmazást. A support tagjainak, valamint a Bigpoint GmbH bármely munkatársának sértegetése és szidalmazása szintén azonnali, akár végleges kizárást vonhat maga után!


    Figyelem!
    Kérek mindenkit, hogy csak akkor írjon, ha valóban komoly problémája van az accountjával vagy fizetéssel.
    Minden olyan levélre, amelynek témáját a fórumban már többször kibeszéltünk, vagy a Farmerama GYIK-részében le van írva részletesen, a fórumba való irányítással fogunk megválaszolni!

    Amennyiben spam-et, tehát felesleges levelet küldesz a supportra, azzal felhasználói fiókod zárását kockáztatod.


    Figyelem!

    A support nem játékon belül válaszol üzenetedre.
    A válasz arra az e-mail címre érkezik meg, ahonnan a játékba regisztráltál.
    Azok a játékosok, akik nem a Farmeraman keresztül játszanak, hanem valamelyik közösségi portálon vették fel a játékot, mint alkalmazást (pl.: iwiw, hi5, stb.), a Supportnak írt levelükben mindenképpen adjanak meg egy e-mail címet, ahová a választ kérik, mert egyébként nem fog megérkezni a válaszüzenet.

    __________________



    Csatolmányok a supporta írt levelekben:


    Előfordul, hogy egy-egy eset rendezéséhez képet kell csatolni a supportra írt levélhez.



    Ennek menete a következő:

    1. Mindenek előtt kép formátumot készíts az adott problémáról (jpg, png, bmp, stb)
    2. Töltsd azt fel egy képmegosztó portálra (imageshack, képhost, stb)
    3. Küldd el a kép direkt linkjét


    1.

    PrintScreen használata, Screenshot készítése:

    A billentyűzeted jobb felső részén találhatod a PrintScreen billentyűt. Ennek segítségével a monitoron megjelenő adatokat tudod elmenteni.

    Fórum - Support, Moderátor - Admin feladatok, hatáskörök, lehetőségek  E08e759fe66b4b0dc4e49fe172622d1c4e352821

    Amint a képernyőmentést elvégezted, képet kell készítened belőle egy képszerkesztő program segítségével az alábbi módon:

    Megnyitod a Paint képszerkesztő programot.
    Azon belül a Szerkesztés, majd a Beillesztés opciót választod.

    Fórum - Support, Moderátor - Admin feladatok, hatáskörök, lehetőségek  6880b612fe32e49b7d2adef7d96ca2a24e3529b3

    Ezzel beillesztetted a képernyőmentés-képet, akár formázhatod is.

    A képet mentsd el úgy, hogy következő lépésnél könnyen megtaláld.


    Amennyiben személyi igazolvány, vagy bármely egyéb irat csatolása szükséges, hasonlóan kell eljárnod.

    Készítesz az iratról egy jó minőségű fényképet (ha rendelkezésedre áll szkenner, természetesen beszkennelheted), majd a képet megformázod, mented.

    2.

    A képernyőmentés-kép feltöltése képmegosztó oldalra:

    Az alábbi oldalakra töltheted fel a képet:


    •http://kepfeltoltes.hu/
    •http://imageshack.us/
    •http://www.pic-upload.de/


    3.

    A kép "direkt linkjét" mellékeled leveledhez.

    Amennyiben nincs lehetőséged a szükséges okmányok szkennelésére, pótolhatod azt úgy is, ha mobiltelefonnal vagy fényképezőgéppel jó minőségű fényképet készítesz.

    Az elkészült képet feltöltöd számítógépedre, majd a megadott képmegosztó oldalak egyikére, és a kapott linket a supportra írt leveledbe illeszted.

    __________________


    A payment support:


    A payment, azaz a bankolási supportot szintén a "support" feliratra kattintva érhetitek el. A bankolási problémákkal nem a már ismert support csapata fog foglalkozni (azaz nem én -GG), hanem egy külön az ilyen problémákra specializálódott team. Nyissátok meg a már ismert Support ablakot.

    Fórum - Support, Moderátor - Admin feladatok, hatáskörök, lehetőségek  938a4859bdb27f77fdcda41cd11af06c4e96f247

    •A Probléma típusánál válasszátok a "Probléma a megrendeléssel" lehetőséget

    Fórum - Support, Moderátor - Admin feladatok, hatáskörök, lehetőségek  866fb68727b41ee62f7377ef955e68c54bdadf37

    •Ekkor megjelenik egy új ablak
    •Az új ablakban töltsétek ki a szükséges mezőket értelemszerűen, fontos, hogy minden kért adatot megadjatok
    •Válasszátok ki a Fizetési módot:
    ◦SMS: Ha SMS-t küldtetek és ezzel van problémátok
    ◦Telefon: Ha telefonhívással rendeltetek
    ◦Díjbeszedés: Ez Magyarországon nem létezik, ezt ne válasszátok
    ◦Hitelkártya: Ha a hitelkártyás rendeléssel van problémátok
    ◦stb...
    •Majd kattintsatok a "Küldés" gombra.
    Ekkor a payment team megkapja az üzeneteket és néhány órán belül (ünnepnapokon és hétvégén előfordulhat késés, ilyenkor várjatok türelemmel) megkapjátok a választ.

    Fontos azonban, hogy minden kérdést cs]ak egyszer küldjetek el. Ezzel nagyban segítitek a munkánkat.

    Dokumentum - kép csatolása a Payment support számára


    Sok játékosnak gondot okoz, ha a megrendeléssel kapcsolatosan problémája támad, hogyan tudja azt részletesen kifejteni a megrendelésekkel foglalkozó Payment support számára.

    Az előző hozzászólásban látható, hogyan lehet eljutni az űrlaphoz, amit ki kell töltenünk.
    A csillaggal megjelölt rész kitöltése kötelező


    Fórum - Support, Moderátor - Admin feladatok, hatáskörök, lehetőségek  41912ad3187b266ef724167f66917a034e3e6706

    Alul pirossal be van karikázva a fájlok csatolása gomb.
    Itt tudjuk feltölteni azt (azokat) a dokumentumot, amelyet korábban elkészítettünk.

    A csatolt dokumentum maximális mérete 2MB lehet.
    Négy fajta fájltípust csatolhatunk a levélhez, mint melléklet:
    •jpg
    •gif
    •png
    •pdf

    Fórum - Support, Moderátor - Admin feladatok, hatáskörök, lehetőségek  B70f68f0d00ff63e1da96037276a776a4e3e61f6

    Amikor tallózással sikerült kiválasztani a megfelelő dokumentumot, adatok elmentése gombra kell kattintani. majd ezt követően az OK gombra.

    Amikor minden szükséges adatot kitöltöttünk, a jobb alsó sarokban lévő Küldés gombra kell kattintani. Ezzel sikeresen eljuttatunk minden szükséges információt a problémánk ügyintézéséhez.


      Pontos idő: Pént. Nov. 22, 2024 2:47 am