Sziasztok,
az elmúlt napokban megemelkedett számmal érkezett hozzánk panasz, hogy a játékosok az SMS elküldése után nem kapták meg a játékpénzt.
Természetesen ezeket az eseteket megvizsgáltuk, és megállapítottuk, hogy kizárólag a Vodafone ügyfelei érintettek az ügyben. Más szolgáltatóktól nem érkezett ilyen panasz, vagy ha igen, akkor más jellegű hiba volt.
A hibát jeleztük mind az SMS szolgáltatónk felé, mind pedig a Vodafone irányába, mindketten ígéretet tettek arra, hogy az ügyet a lehető leghamarabb megvizsgálják és javítják. Egyelőre azonban nem kaptunk érdemi információt előrelépésről az ügyben.
Ezért kérek minden játékost, aki Vodafone előfizetéssel próbál SMS-en keresztül rendelni, hogy ideiglenesen vagy másik telefonról, vagy pedig telefonhívásos (esetleg más fizetési módszer, mint a hitelkártya, átutalás, stb...) rendeléssel próbáljon farmaranyat rendelni.
Amint van érdemi információnk az üggyel kapcsolatban, természetesen tájékoztatunk Benneteket.
Fontos:
Az elküldött SMS-ek a rendszerünkbe egyáltalán nem érkeznek meg, mivel azok útközben valahol "elakad" (ez a hiba, ennek kivizsgálásán dolgozik a két érintett állomás, a Vodafone és a prémium SMS szolgáltató). Mivel mi az üzeneteket a rendszerünkben nem látjuk, annak nálunk semmi nyoma nincsen, sajnos nincs arra sem lehetőségünk, hogy a megrendelt játékpénzt jóváírjuk. A jóváírás a kérdéses esetekben csak akkor lehetséges, hogy ha a játékosok irányunkba elküldik a híváslista másolatát. Egy ilyen híváslista kibocsátására prepaid, azaz "kártyás" telefonok esetében is van lehetőség, erről a szolgáltató tud bővebb információt nyújtani.
Mindezért a kellemetlenségért elnézéseteket kérjük és köszönjük türelmeteket!
az elmúlt napokban megemelkedett számmal érkezett hozzánk panasz, hogy a játékosok az SMS elküldése után nem kapták meg a játékpénzt.
Természetesen ezeket az eseteket megvizsgáltuk, és megállapítottuk, hogy kizárólag a Vodafone ügyfelei érintettek az ügyben. Más szolgáltatóktól nem érkezett ilyen panasz, vagy ha igen, akkor más jellegű hiba volt.
A hibát jeleztük mind az SMS szolgáltatónk felé, mind pedig a Vodafone irányába, mindketten ígéretet tettek arra, hogy az ügyet a lehető leghamarabb megvizsgálják és javítják. Egyelőre azonban nem kaptunk érdemi információt előrelépésről az ügyben.
Ezért kérek minden játékost, aki Vodafone előfizetéssel próbál SMS-en keresztül rendelni, hogy ideiglenesen vagy másik telefonról, vagy pedig telefonhívásos (esetleg más fizetési módszer, mint a hitelkártya, átutalás, stb...) rendeléssel próbáljon farmaranyat rendelni.
Amint van érdemi információnk az üggyel kapcsolatban, természetesen tájékoztatunk Benneteket.
Fontos:
Az elküldött SMS-ek a rendszerünkbe egyáltalán nem érkeznek meg, mivel azok útközben valahol "elakad" (ez a hiba, ennek kivizsgálásán dolgozik a két érintett állomás, a Vodafone és a prémium SMS szolgáltató). Mivel mi az üzeneteket a rendszerünkben nem látjuk, annak nálunk semmi nyoma nincsen, sajnos nincs arra sem lehetőségünk, hogy a megrendelt játékpénzt jóváírjuk. A jóváírás a kérdéses esetekben csak akkor lehetséges, hogy ha a játékosok irányunkba elküldik a híváslista másolatát. Egy ilyen híváslista kibocsátására prepaid, azaz "kártyás" telefonok esetében is van lehetőség, erről a szolgáltató tud bővebb információt nyújtani.
Mindezért a kellemetlenségért elnézéseteket kérjük és köszönjük türelmeteket!