A felhasználói fiók az utolsó belépéstől számított 28 nap elteltével automatikusan deaktiválódik, ha nem történik a felhasználói fiókra további belépés.
Végleges törléshez a supportra kell levelet írnod:
Az azonnali törléshez szükségünk van az alábbi adatokra:
• Felhasználónév
• Mely játékban lett létrehozva a felhasználói fiók/melyik szerver
• User ID
• Jelszó első öt karaktere
Az e-mail cím a rendszerünkből nem törlődik automatikusan.
Ha a jövőben nem szeretnél több üzenetet kapni a játékból, akkor ezt külön kell kérni. Ebben az esetben szükségünk van az e-mail címre.
Figyelem: Ha tiltjuk az e-mail címet, akkor a jövőben a Bigpoint GmbH által üzemeltetett egyetlen játékban sem fog semmilyen e-mail megérkezni (mint például az adatváltoztatáshoz szükséges e-mail)! Tehát ezt az opciót kérjük alaposan meggondolni főleg azon játékosoknál, akik több játékban is játszanak!
A felhasználói fiók felmondásával a felhasználói fiókhoz tartozó aktív előfizetések (amennyiben létezik ilyen, tehát ha például.: hitelkártyával lett vásárolva prémium előfizetés) nem szűnik meg automatikusan. Ezt, amennyiben van ilyen előfizetés, a játékosnak a felhasználói fiók törlése előtt kell megszüntetnie a játékon belül megtalálható rendelési oldal "Állapot és bónuszcsomagok" menüpontjában (a rendelési oldal legalján található).
A törölt felhasználói fiók későbbi visszaállítása nem lehetséges, azonban a játékosoknak bármikor lehetőségük van egy újabb felhasználói fiókot regisztrálni a játékba és a játékot előröl kezdeni.
Ha ez történik, kérjük az e-mail cím tiltásáról szóló pont különös figyelembevételét!
Végleges törléshez a supportra kell levelet írnod:
Az azonnali törléshez szükségünk van az alábbi adatokra:
• Felhasználónév
• Mely játékban lett létrehozva a felhasználói fiók/melyik szerver
• User ID
• Jelszó első öt karaktere
Az e-mail cím a rendszerünkből nem törlődik automatikusan.
Ha a jövőben nem szeretnél több üzenetet kapni a játékból, akkor ezt külön kell kérni. Ebben az esetben szükségünk van az e-mail címre.
Figyelem: Ha tiltjuk az e-mail címet, akkor a jövőben a Bigpoint GmbH által üzemeltetett egyetlen játékban sem fog semmilyen e-mail megérkezni (mint például az adatváltoztatáshoz szükséges e-mail)! Tehát ezt az opciót kérjük alaposan meggondolni főleg azon játékosoknál, akik több játékban is játszanak!
A felhasználói fiók felmondásával a felhasználói fiókhoz tartozó aktív előfizetések (amennyiben létezik ilyen, tehát ha például.: hitelkártyával lett vásárolva prémium előfizetés) nem szűnik meg automatikusan. Ezt, amennyiben van ilyen előfizetés, a játékosnak a felhasználói fiók törlése előtt kell megszüntetnie a játékon belül megtalálható rendelési oldal "Állapot és bónuszcsomagok" menüpontjában (a rendelési oldal legalján található).
A törölt felhasználói fiók későbbi visszaállítása nem lehetséges, azonban a játékosoknak bármikor lehetőségük van egy újabb felhasználói fiókot regisztrálni a játékba és a játékot előröl kezdeni.
Ha ez történik, kérjük az e-mail cím tiltásáról szóló pont különös figyelembevételét!
A hozzászólást FŁä$hκinġ összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Okt. 17, 2011 7:55 am-kor.